注目tale

© TroyL 2008

このアーカイブはサイトトップページで特集された全Foundation Taleの記録です。(*本家wikiで特集された記事であり、当wikiで特集したものではありません。)

69. Re: Promotion

  • Anyway, congratulations on your promotion. I can tell you the job isn’t easy. SCP-2422 may not be the MOST difficult bunch to deal with, but some of them can be quite the handful some of the time.

  • うるさいうわうるさいっていうのは音がとっても大きくてとても巨大だってことだって知らなかったし画像がかわっていく!すべてが加速して、そこに閃光が加わって、これはすごい!

67. Rough Beast

  • The last two humans on Earth bowed.

66. Reach's Blueprint Folder

  • A hub for all the blueprints created as fanwork of both SCP articles and relatively novel takes on popular Foundation fiction concepts, such as the Humanoid Containment Cell or the Secure Item Locker.

  • 以下はコミックシリーズ『ファウンデーション・フォース・ファイブ』からの抜粋です。「スーパー・コミック出版社」の調査は進行中…

64. SCUTTLE

  • "I don't want to be alarmist or anything, but should I be making plans? I've never heard of SCUTTLE acting up."

63. Learning The Alphabet Hub

  • "Finn, do you think our lives would make for an interesting story?"

  • "██/██/████に█████████ ████キャンプとして知られる場所を強襲した際に入手されました。
    押収されたアーティファクトの完全なリストは、親ドキュメント、タイプ"ネスト・ブレーカー"を参照してください。"

61. 足跡

  • "誰も僕が貴方に恥じないような人間になるとは思っていなかった、僕は貴方と比べられることは一度もなかった。でも僕は貴方より優れている。誰もそれを知らないけれど。貴方は皮肉を愛していないのか?これは皮肉か?僕はそう願う。"

注目tale51~60

注目tale41~50

注目tale31~40

注目tale21~30

注目tale11~20

注目tale1~10

認証パスワード